dimarts, 15 de gener del 2013

Estrambotismes variats

Hi ha tres establiments que es veuen molt pels carrers de Chisinau. 1Agències de viatge. Això s'entén, perquè molta gent té família que viu a l'estranger. Així que res, té cert sentit que hi hagi tantes agències de viatges. 2Farmàcies. No té tanta lògica, que hi hagi farmàcies per tot arreu, però vaja, s'accepta... 3Botigues de portes i finestres. I això sí que no ho entenc

Avui he anat a buscar un paquet a correus, a l'oficina de Botanica, el meu barri. Mentre feia cua he vist que, a l'oficina de correus, a més d'enviar i rebre coses, i comprar segells i postals, pots comprar productes de neteja

Al costat de la majoria de contenidors hi ha una caseta de cartrons amb gossos dormint a dins. Als contenidors que vaig jo hi ha una gossa amb quatre o cinc cadellets, que ja són força grans. Com que no puc acabar-me mai les barres de pa, sempre els hi porto a ells. Fa un parell de dies els en portava, però no hi eren. A canvi hi havia una senyora amb unes bosses de plàstic amb ossos a dins. On són els gossets?, li vaig preguntar. I em va dir que, com que estava tot molt brut, estaven amagats, i em va assenyalar on estaven amagats. Li vaig dir que els hi portava una mica de pa, que els hi donés. Ella va agafar el pa i així entre tots, alimentem els gossets del nostre contenidor

De tota la vida, els dies que estic molt cansada, mentre m'adormo, a vegades em desperto d'un sobresalt. Crec que a tothom li passen, aquests sobresalts mentre s'adorm. Jo ho solia relacionar a anar amb bicicleta i trobar-me amb un forat. Em sembla que és que, quan era petita, un dia anava amb bicicleta per un camí de muntanya i hi havia un forat molt gros, i no vaig caure ni res, però fins llavors, quan em despertava d'un sobresalt, era prequè estava somiant que anava amb bicicleta i em trobava amb un forat. Però des de fa uns mesos que ja no somio amb la bicicleta, si no que el que somio és que estic caminant pel carrer i rellisco al gel. Ah, estúpids carrers plens de gel, que han aconseguit substituir un traume d'infància!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada